Açık rıza almak için gereken tüm özellikler.
KVKK'ya göre açık rıza elektronik ortamda alınabilir. Açık Rıza Sistemi, elektronik ortamda ispatlanabilir açık rıza alabilmek için tasarlandı.
Şimdi Kayıt OlKolay kullanılabilir özel tasarım
Gerçek hayat senaryolarında olgunlaşan optimize tercihler.
SMS ve E-Posta Yolu ile Açık Rıza Talebi
Son kullanıcılardan SMS ve/veya E-Posta yolu ile açık rıza talep edilebilir. Gönderilen mesajlar SMS servis sağlayıcı ve E-Posta servis sağlayıcı loglarında da kayıt altına alınacağı için ekstra ispat sağlar. Gönderilen mesaj içeriği özelleştirilebilir.
KVKK’ya Uygun Açık Rıza Onayı
Son kullanıcı kendisine gelen link üzerinden talebin kimden geldiğini, açık rıza metnini ve gerekli onay kutularını basit ve açık bir şekilde görüntüler. Son kullanıcının ilgili onay kutularını işaretleyip kabul ediyorum veya reddediyorum düğmelerini seçmesi yeterlidir.
Açık Rıza Metni İle Onay Kaydı
Alınan açık rıza yanıtları ilgili sürecin talebin yapıldığı andaki açık rıza metni ile birlikte kayıt altına alınır. Olası şikayetlerde tereddütsüz ve eksiksiz bir ispat mümkündür.
Zaman Damgası
Alınan açık rızalar işlem anında TÜBİTAK zaman damgası ile damgalanır. Zaman damgası kaydın oluşturulma tarihini ve ilgili tarihten sonra değiştirilmediğini kesin bir şekilde ispatlar. TÜBİTAK zaman damgası sunucuları bilirkişi ve mahkemeler tarafından doğru kabul edilir.
Süreç Bazlı Açık Rıza Toplama
6698 sayısı Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na göre açık rıza konuya özel olmalıdır. KVKK’ya uygun açık rıza alınabilmesi için süreç bazlı farklı açık rıza metinleri ile açık rıza alınabilir.
Süreç Versiyonlarını Takip Etme
Sürecin değişmesi ile açık rıza metni değişiklik gösteriyorsa yeni bir süreç tanımlamadan yeni bir versiyon numarası otomatik olarak oluşacaktır. Her alınan açık rıza güncel versiyon ile alınacaktır. Kullanıcıların hangi sürecin hangi versiyonlarına onay verdiği de takip edilir.
Çoklu Kullanıcı Desteği
Sistemi kurum içindeki farklı pozisyonlardaki kullanıcılar kendi yetkileri ile birlikte kullanabilirler. Farklı süreçler için aynı anda farklı departmanlar açık rıza alabilirler.
Dosya Import Özelliği
Hali hazırda elinizde toplu olarak bulunan listeleri içeri alarak hızlıca açık rıza toplamaya başlayabilirsiniz. Saniyeler içinde binlerce açık rıza talebi yapılabilir. Toplu dosya yükleme işleminde bir talep üst sınır bulunmamaktadır.
Yeniden Gönder Özelliği
Son kullanıcılar çeşitli sebeplerden dolayı açık rıza vermemiş olabilirler. Bu durumda açık rıza talebini açmamış kişilere yeniden gönder özelliği ile hızlıca yeniden talep gönderebilirsiniz. İki talep ayrı ayrı kaydedilerek işlem geçmişi de kayıt altına alınmış olur. Ayrıca süreç versiyonunun güncellenmesi durumunda da eski versiyona onay vermiş son kullanıcılardan yeni versiyon için talep alınması için de yeniden gönder özelliği kullanılabilir.
Raporlama
Raporlama özelliği ile açık rıza taleplerinizi süreç bazlı sorgulayabilirsiniz. Geçmiş kayıtlara; süre, kişi, iletişim numarası vb. filtreler ile kolayca ulaşabilir, raporlayabilirsiniz.
Excel'e Aktarma
Raporlama sayfasında filtrelenen kayıtları diğer işlemleriniz için Excel dosyası olarak dışarı aktarabilirsiniz.
Zaman Damgası Export
Raporlama sayfasında tüm detayı ile görüntülenen açık rıza talebinin zaman damgası ve zaman damgasına söz konusu açık rıza onay içeriği TÜBİTAK zamane uygulaması ile kolayca doğrulanabilecek formatta export edilebilir.
Bulut Üzerinden Kullanımı
Sistem bulut üzerinden 7/24 kullanıma açıktır. Kullanıcılar sistemi kullanmak için bir program yüklemek zorunda değildir. Son kullanıcılar da onay vermek için her hangi bir uygulama indirmek zorunda değildir. Gönderilen linki açabilecek cep telefonu, tablet veya bilgisayar gibi internete erişebilen ve modern bir internet tarayıcısına sahip bir cihaza sahip olması yeterlidir.
Yetki ve Rol Yapısı
Sistem her düzeyde kurum ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde basit ve anlaşılır rollere sahiptir. Kullanıcı rolleri Firma Yöneticisi, Süreç Yöneticisi, Raportör ve Kullanıcı şeklindedir. Sistem kullanıcıların erişebileceği süreçleri de yetkiler ile düzenler. Bu şekilde kullanıcılar rolleri ve yetkileri doğrultusunda izin verilen süreçler üzerinde işlem yapabilirler.
Modern ve Kolay Kullanıcı Deneyimi
Sistem gereksiz fonksiyonlardan ve kafa karıştırıcı işlevlerden arındırılmıştır. Amaca özel sade tasarımı ile odaklı bir çalışma deneyimi sağlar. Kullanıcı dostudur.
Kurum Sunucularına Kurulum
Talep eden kurumların kendi sunucularında kullanabilmeleri için gerekli destek mevcuttur. OnPrem kullanımda logo güncellemesi vb. kurumsal özelleştirmeler de yapılabilmektir.
Holding ve Grup Şirket Desteği
Sistem şirketlerin hiyerarşik ilişkisini takip edebilecek fonksiyona sahiptir. Bu sayede Holding veya grup şirketlerin ihtiyaçlarına çözüm üretebilmektedir. Buna uygun yetki yapısı ile tüm şirketlerin verilerini yönetebilen roller mevcuttur.
Entegrasyon (API) Desteği
ERP, CRM vb kurumsal uygulamalarda yürütülen süreçlerin içine açık rıza alınması ve takip edilmesi işlemler dahil edilebilir. Güncel trendlere uygun olarak geliştirilen API ile her türlü sisteminizi entegre edebilirsiniz.